بالابر خانگی کابین دار

بالابر خانگی کابین دار

 

بالابر خانگی کابین دار

بالابر خانگی کابین دار ، بالابرها برای انتقال و جابجا کردن افراد و کالا و بار در بین طبقات فروشگاه ها ، مغازه ها ، رستوران ها و تالارها ، کارگاه ها و غیره به کار می رود و جابجا شدن را در جاهایی که آسانسور ندارد ، راحت می کند. بالابرها انواع مختلفی دارند و برای اهداف مختلف به کار می روند. یکی از انواع بالابر ، بالابر خانگی می باشد که در دو نوع بالابر خانگی بدون کابین و بالابر خانگی کابین دار دسته بندی می شود. بالابر خانگی کابین دار بالابری است که برای جابجایی افراد در منازل یا ویلا استفاده می شود که کابین هم دارد.

 

بالابر خانگی کابین دار

بالابر خانگی کابین دار

کابین داشتن بالابر خانگی باعث می شود که امنیت بیشتری داشته باشد و چون از این بالابر برای جابجا کردن افراد سالمند یا ناتوان و معلول مورد استفاده قرار می گیرد این ویژگی بسیار حائز اهمیت می باشد. مکانیزم بالابر خانگی کابین دار ، هیدرولیکی می باشد و به همین دلیل این نوع بالابر سروصدای خیلی کمی دارد و اعضای دیگر خانواده را اذیت نمی کند. برخلاف بالابر گیربکسی که سروصدای زیادی دارد و از لحاظ امنیت هم ایمنی زیادی ندارد ، بالابر هیدرولیکی خانگی امنیت خوبی دارد و بخاطر همین سیستم حرکت آن روان است و حرکت شوک داری ندارد.

 

بالابر خانگی کابین دار

بالابر خانگی کابین دار

بالابر خانگی کابین دار نسبت به مدل بدون کابین آن قیمت بالاتری دارد. بالابرهای گیربکسی معمولا برای حمل اشخاص به کار نمی رود چون ایمن نیست و بیشتر برای حمل کردن بار از آن استفاده می شود. برای راه اندازی بالابر خانگی کابین دار نیازی به کندن چاهک نیست. در بالابر خانگی برای روغن کاری قطعات آن ، روغن کاری به صورت خودکار انجام می شود. بالابر خانگی کابین دار مصرف برق زیادی ندارند و بدون صدا هستند. بر روی ریل بالابر خانگی سیستم ترمز قرار دادند تا کابین سقوط نکند. در این نوع بالابر از دو سیم بکسل جدا از هم در دو ردیف به کار برده می شود.

 

بالابر خانگی کابین دار

بالابر خانگی کابین دار

بالابر خانگی از لحاظ ابعاد و تحمل وزن  متفاوت هستند و قیمت بالابر به نسبت تغییر این موارد ، متفاوت می باشد. قبل از راه اندازی بالابر خانگی کابین دار بهتر است که محلی که قرار است بالابر خانگی در آن جا نصب شود ، بازدید شده و ابعاد مناسب مشخص گردد و بالابر متناسب با نیاز مشتری انتخاب و بعد تولید شود. برای دریافت مشاوره جهت خرید بالابر خانگی کابین دار با کارشناسان ما تماس بگیرید.