بالابر خانگی راه پله

بالابر خانگی راه پله، راه حلی اساسی برای افرادی است که به دلیل سالخوردگی، بیماری و مواردی مانند آن دچار مشکلات حرکتی هستند و باید مسیری را برای رفت و آمد خود در یک مکان، به صورت پله ای طی کنند. بالا و پایین رفتن از پله ها همواره معضل بزرگی برای بسیاری از سالمندان یا افراد دچار ناتوانی های حرکتی بوده است. در بسیاری مواقع بالا و پایین رفتن از پله برای افراد می تواند حتی خطرناک باشد. در مواردی که این پله ها نقشی اساسی و روزمره در رفت و آمد این افراد دارد، تهیه بالابر خانگی راه پله می تواند مشکلات زیادی را حل کند و باعث آرامش این افراد شود.

بالابر خانگی راه پله در مسیر پله ها و چسبیده به دیوار نصب می گردد و ایمنی مناسبی دارد. بالابر خانگی راه پله با توجه به نوع و توان موتوری که دارد، ارتفاع صندلی، برندی که توسط آن ساخته شده است، انواع و قیمت های متفاوتی دارد. ولی به طور متداول بالابر خانگی راه پله، به دو دسته AC یا بالابر خانگی راه پله مستقیم و DC یا بالابر خانگی راه پله پیچشی یا چرخشی تقسیم می گردد. به این وسیله، صندلی پله رو، بالابر پله رو، یا آسانسور راه پله نیز می گویند.

بالابر خانگی راه پله نخستین بار در سال ۱۳۹۰ وارد ایران شده است. به تدریج و با افزایش تولید این محصول و ارائه نمونه های داخلی قیمت این محصول کاهش پیدا کرده است و رواج بیشتری یافته است و امروزه انواع مختلف ایرانی و خارجی آن در بازار موجود بوده و نصب می گردد.

انتخاب یک مرکز فروش مناسب که تعهد و مسئولیت پذیری مناسبی در نصب و خدمات پس از آن داشته باشد، در خرید این محصول اهمیت فراوانی دارد.

ساخت بالابر خانگی راه پله از یک سری ابزار و تجهیزات فلزی که در مسیر راه پله نصب می شود، تشکیل شده است، به همراه یک صندلی مناسب که فرد سالمند یا ناتوان با نشستن بر روی آن جابجا می شود. ایمنی نصب تجهیزات و راحتی صندلی برای آسایش شخص، در اولویت اهمیت می باشد. تهیه بالابر خانگی راه پله برای افرادی که دچار مشکلات مفصلی به خصوص مشکلات زانو یا پوکی استخوان هستند، تبدیل به نیازی اساسی شده است.

بسیاری از شکستگی های مفاصل در افراد کهنسال بر اثر سقوط در زمان بالا و پایین رفتن از پله ها رخ می دهد و ممکن است فرد را به کلی زمین گیر کند و از زندگی روزمره دور کند. در حالی که با نصب این تجهیزات فرد می تواند به آسانی از پله ها بالا و پایین رفته و به امور روزمره زندگی خود برسد.
بالابر خانگی راه پله نوع AC یا مستقیم برای طی کردن فاصله راه پله یک طبقه می باشد. برای نصب آن از یک ریل آلمینیومی منطبق با استانداردهای لازم، استفاده می گردد که بر روی دیوار پرچ می شود. نصب این نوع از محصول چندان زمان بر نبوده و در طول چند ساعت انجام می پذیرد. ولی باید از نصابی استفاده شود که ایمنی کامل را رعایت کرده و از مهارت و تجربه کافی برخوردار باشد.

بالابر خانگی راه پله DC یا چرخشی، برای راه پله های دارای پاگرد استفاده می شود که در مسیر پیچش و انحراف از مسیر مستقیم وجود دارد. این نوع از محصول سفارشی انجام می شود و نصاب باید پیش از نصب و نهایی کردن محصول از جزئیات کامل راه پله طبقات مطلع گردد. نصب این نوع از بالابر خانگی راه پله زمان و انرژی بیشتری می برد و از ابزار و تجهیزات بیشتری نیز استفاده می شود. پس طبیعتا خرید و نصب آن نیز هر دو قیمت بیشتری دارند.
اجزای این محصول شامل این موارد می باشد: صندلی که می تواند بر حسب مورد به صورت چرخان و تاشو تهیه شود و ایمنی بیشتری داشته باشد.

واگن که بسیاری از اجزای محرکه صندلی از جمله موتور گیربکس که قدرت مجموعه از آن گرفته می شود در آن قرار دارند. شافت و چرخ دنده هم در ناحیه پشت واگن واقع شده اند. کمربند ایمنی نیز از اجزای حیاتی این مجموعه می باشد که مانع سقوط شخص می شود و او را به سلامت می رساند. سنسورهای تشخیص مانع نیز حسگرهای ایمنی هستند که اگر صندلی به مانع بخورد متوجه شده و از حرکت باز می ایستند. ریل نیز از اجرای حیاتی این محصول می باشد که بار کل مجموعه را به دوش می کشد و از جنس آلمینیوم یا فولاد می باشد. نوع آلمینیومی نرمی بیشتری داشته صدای کمتری نسبت به نوع فولادی ایجاد می کند و هزینه بیشتری نیز دارد.

انواع بالابر خانگی راه پله با کیفیت درجه یک و خدمات رسانی مطلوب را می توانید از این مجموعه تهیه نمایید. محصولات و نصب آن ها با بهترین قیمت های موجود در دسترس متقاضیان قرار می گیرد. برای ثبت سفارش و اطلاعات بیشتر با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید.