بالابر نفربر فروشگاهی

بالابر نفربر فروشگاهی

بالابر نفربر فروشگاهی

بالابر نفربر فروشگاهی ، امروزه برای جابجا شدن افراد یا کالا و بار از بالابر استفاده می کنند که انواع مختلفی دارند و براساس نیاز مشتریان انتخاب می شوند. یکی از انواع بالابرها ، بالابر نفربر فروشگاهی می باشد که برای جابجا کردن افراد در بین طبقات فروشگاه یا کارگاه استفاده می شود. بالابر نفربر فروشگاهی بسته به محلی که قرار است نصب شود ، کاربری های متفاوتی دارد. مکانیزم سیستمی بالابر نفربر فروشگاهی به دلیل مهم بودن امنیت جان افراد هیدرولیکی می باشد. بالابر هیدرولیکی به دلیل این که طراحی و تکنولوژی ساده ای دارند خیلی کمتر فرسوده و خراب می شوند.

در بالابر نفربر قدرت آن به وسیله نیروی هیدرولیک تحت فشار انتقال پیدا می کند. این نوع بالابرها امنیت بالا و درجه استحکام زیادی دارند. بالابر نفربر فروشگاهی قابلیت این را دارند که در اندازه های کوچک تولید شوند و به راحتی می توانند در فروشگاه ها یا کارگاه ها از درب آن ها عبور کنند یا به آسانی به آسانسور داخل شوند. بالابر گیربکسی برای حمل افراد استفاده نمی شود چون از لحاظ ایمنی ، امنیت کمتری دارند. بالابر نفربر فروشگاهی حرکت روان و نرمی دارند و به دلیل استفاده از سیستم هیدرولیک کمتر سروصدا می کنند.

از انواع بالابر نفربر فروشگاهی می توان به بالابر آکاردئونی یا بالابر قیچی اشاره کرد که برای فروشگاه ها و کارگاه ها بسیار کاربردی و مناسب می باشد. این نوع بالابر نفربر فروشگاهی می تواند ۲ یا ۳ نفر را به ارتفاعی که مدنظر است حتی به همراه ابزار ، جابجا می کند و ظرفیت آن ها از ۳۰۰ کیلوگرم استارت می خورد. بالابر نفربر فروشگاهی مدل قیچی ، سکو دارد و قابلیت این را دارد که حتی به نقاط کور فروشگاه یا کارگاه هم دسترسی داشته باشد. بالابر نفربر فروشگاهی مدل آکاردئونی می تواند خودکششی هم ساخته شود که سرعت بالایی دارد و حرکت آن خیلی راحت و روان است و به همین دلیل هم در مراکز تجاری مثل هایپرمارکت ها ، مال ها و مراکز خرید بزرگ بسیار مورد توجه واقع شده است.

البته قیمت بالابر نفربر فروشگاهی خودکششی از مدل های ساده تر آن بیشتر است. نوع دیگری از بالابر نفربر فروشگاهی ، بالابر ستونی می باشد که به دلیل ابعاد کم و جابجایی راحت و وزن کم بهترین گزینه برای مراکز خرید است که قابلیت عبور از درب ها می باشد. برای دریافت مشاوره جهت خرید بالابر نفربر فروشگاهی با کارشناسان ما تماس بگیرید.