بالابر گیربکس ساختمانی

بالابر گیربکس ساختمانی

بالابر گیربکس ساختمانی

همان طور که از نام این دستگاه پیدا است این بالابر گیربکس ساختمانی با یک قطعه مهم به نام گیربکس کار می کند و تنظیمات مربوط به آن دارای اهمیت زیادی است.

بالابر گیربکس ساختمانی با یک موتور بالابر زنجیر برقی صنعتی مطابق با استاندارد کار می کند و با این تفاوت که موتور آن معمولاً بدون کنترل کننده دستی و با فناوری که روی زنجیر آن بالا می رود، استفاده می شود.

به عنوان یک اقدام ایمن اضافی، نصب یک جزء ایمنی ثانویه برای رفع بار مورد نیاز است. موتورهایی در اجرای عملکرد درست بالابر گیربکس ساختمانی بدون تغییر تا ظرفیت بالابری ۳۲۰۰ کیلوگرم در عملیات آن است و ترمز دوم مستقل را می توان در چند مرحله ساده روی بالابر گیربکس ساختمانی مونتاژ کرد.

بالابر گیربکس ساختمانی الکتریکی است که به طور خاص برای نگه داشتن بارهای بالای افراد ساخته، رتبه بندی و طراحی شده است.

از نظر طراحی سبک و جمع و جور است و بنابراین برای استفاده در فعالیت های سیار ساختمانی کاملاً مناسب است. تمام اجزایی که در جریان نیروها قرار دارند به صورت ایستا برای دو برابر ظرفیت نامی اسمی ابعاد می شوند.

موتورهای آن بدون هیچ گونه تغییری برای بالابرهای ساختمان ثابت مناسب هستند. حداکثر ظرفیت بالابری در اجرا ۲۵۰۰ کیلوگرم با ضریب ایمنی زنجیره حداقل ۸:۱ مطابق با استاندارد است.

طراحی مدولار بالابر گیربکس ساختمانی

با توجه به طراحی مدولار بالابر گیربکس ساختمانی اندازه گیری مسیر و بار را می توان به روشی ساده پیاده سازی کرد. رمز گذار های اندازه گیری مسیر را می توان روی چرخ زنجیر یا روی محور روتور نصب کرد.

به دلیل ذخیره توان بالای موتورها، بالابرهای زنجیری در هنگام حرکات گروهی هماهنگی بسیار خوبی دارند. بالابر گیربکس ساختمانی ما در هر کجای کشور که به قابلیت اطمینان و فناوری نیاز است مورد استقبال قرار می گیرند.

تجربه و تیم فنی ما این امکان را داده است که همه اجزای دستگاه را اعم از گیربکس، موتور و ترمز توسعه دهیم.

ما در شرکت خود به عنوان تولید کننده و تامین کننده بالابر گیربکس ساختمانی متعهد به کاهش تأثیر صنعت و محصولات بر روی کره زمین هستیم.

به همین دلیل است که ما در تولید بالابر گیربکس ساختمانی یک استراتژی روشن برای ادغام پایداری در روش انجام تجارت خود ایجاد کرده ایم. از نظر ما پایداری یک عامل کلیدی موفقیت است.

استراتژی و اهداف پایداری ما با اهداف اقتصادی در سراسر جهان همسو هستند و ما معتقد هستیم که رشد پایدار و سودآور کلید موفقیت فعلی و آینده ما است.

برای تقویت تلاش ‌های مان برای پایدار تر کردن محصولات و خدمات مان به نفع مشتریانمان، پایداری را با استراتژی تجاری خود ادغام می کنیم.