بالابر متحرک

بالابر متحرک

بالابر متحرک

بالابر متحرک در صنعت تولید رایج شده اند، جایی که مزایای ارگونومیک قدرتمندی را ارائه می دهند و بالابر متحرک با قرار دادن و تغییر موقعیت کار در سطح راحت‌تر و ایمن‌تر به کاهش آن کمک می‌کنند زیرا هنگامی که یک تولید کننده تصمیم می گیرد که نصب بالابر متحرک روی خط یک سرمایه گذاری هوشمندانه است، هنوز باید نوع محصول را انتخاب کند. به طور کلی، بالابر متحرک مزایای خود را دارد که تصمیم درست برای یک برنامه خاص به نحوه استفاده از جداول بالابر متحرک بستگی دارد.

برای تعیین اینکه آیا بالابر متحرک بیشترین مزایا را در محل کار شما ارائه می دهد، از خود درباره اینکه خط مونتاژ شما چقدر انعطاف پذیر است و اگر متحرک قطعات بین ایستگاه های کاری را پیش بینی می کنید. یا اگر مرتباً خط را دوباره طراحی می کنید، بالابر متحرک اغلب انتخاب بهتری هستند. بالابر متحرک در مدل های برقی و دستی، در ظرفیت های بارگذاری بسیار متنوعی موجود هستند و با این حال، بالابر متحرک می توانند کاملا انعطاف پذیر باشند که در حالی که از یک بالابر استاندارد برای حمل بار در کف استفاده نمی کنید، می توانید به راحتی این واحدها را از طریق لیفتراک تغییر مکان دهید تا تغییرات خط مونتاژ را انجام دهید.

فضای بالابر متحرک

همچنین باید بدانید برای استفاده از بالابر متحرک به چه فضایی احتیاج دارید و از آن جایی که بالابر متحرک روی چرخ‌های سنگین قرار می‌گیرند، معمولاً حداقل ارتفاع جمع شونده بالاتری نسبت به بالابر قیچی (یا ثابت) دارند و البته لوازم یدکی آن نیز در دسترس هستند تا به کاربران اجازه دهند بارها را از بالابر متحرک با خیالی آسوده استفاده کنند اما اگر دسترسی مداوم به سطح انتها اولویت باشد، بالابر قیچی ممکن است انتخاب بهتری باشد.

در نتیجه باید مد نظر داشته باشید که بالابر متحرک برای موقعیت یابی کار به تنهایی استفاده می شود، یا باید در انتقال بارها به سطح دیگری کمک کند که صرف نظر از اینکه بالابر متحرک را انتخاب می کنید، انواع مختلفی از گزینه های روی میز برای کمک به قرار دادن دستگاه در خط مونتاژ وسیع تر در دسترس هستند. طراحی فشرده بالابر متحرک برای نگهداری آسان و عبور درب باعث می شود به راحتی در جای خود چرخ بزنند تا پایداری عالی ایجاد کنند و برای ایمنی بیشتر، پایه‌های بیرونی شامل قفل‌هایی هستند که از بلند شدن سکو جلوگیری می‌کنند، مگر اینکه هر چهار پایه در تماس محکم با زمین باشند.