بالابر چرخ دار

بالابر چرخ دار

بالابر چرخ دار

بالابر چرخ دار در بسیاری از صنایع از جمله تولید، خودروسازی، هوافضا، انرژی، سرگرمی و حمل و نقل کاربرد دارد. بالابر چرخ‌ دار رایج ترین نوع بالابر صنعتی است و اندازه و ظرفیت باربری بر اساس قیمت و کاربرد متفاوت است. اگر به دنبال خرید بالابر چرخ دار هستید، تعدادی گزینه از پیش ساخته شده در بازار موجود است. به عنوان مثال، بالابر چرخ دار قیچی هیدرولیک یک واحد خودرویی با پایگاه گسترده ای از مصرف کنندگان است که از آن برای انجام تعمیرات خودروها و کامیون های سبک در تعمیرگاه های خودرو و گاراژهای خانگی استفاده می کنند. برای کاربردهای تخصصی تر، باید از خدمات یک شرکت تخصصی استفاده کنید تا دستگاهی مطابق با مشخصات مورد نیاز شما طراحی کند. بالابر چرخ دار هیدرولیک یک دستگاه مقرون به صرفه و بادوام است که از موتور الکتریکی یا سایر منابع قدرت برای تحت فشار قرار دادن هیدرولیک برای بلند کردن بار استفاده می کند. معمولاً از یک پایه محکم، یک پلت فرم برای بار، یک پیکربندی از پایه های قیچی، یک سیلندر هیدرولیک و یک منبع نیرو یا موتور تشکیل شده است.
بالابرهای ثابت اغلب برای بلند کردن کالاها بین سطوح طبقه از وسایل نقلیه به داخل ساختمان در مناطق دریافت کالا استفاده می شوند. بالابر چرخ دار متحرک معمولاً واحد کوچک و سبکی است که می تواند کالاها یا اجسام سنگین را در اطراف کارخانه یا کارگاه هل دهد. بالابر چرخ دار هیدرولیک تک اثره است. استثنا در این مورد است که واحدها بسیار سبک وزن هستند یا نیاز به کنترل موقعیت خوب دارند. یک شیر کنترل هیدرولیک به طور کلی برای بالا بردن یا پایین آوردن بالابر استفاده می شود. این شیر معمولاً به صورت الکتریکی کار می کند، اما می تواند در آسانسورهای ساده دستی باشد، جایی که مکانیزم دستی می تواند سرعت پایین آمدن را کنترل کند.
چندین تولید کننده تخصصی این نوع بالابر چرخ دار صنعتی را تولید می کنند. به عنوان مثال، بالابر قیچی هیدرولیک مرکزی به طور گسترده در بخش تعمیرات خودرو استفاده می شود، جایی که قادر به بلند کردن اتومبیل ها و کامیون های سبک است. بنابراین، سازمان هایی که به دنبال خرید تجهیزات بالابر قیچی هیدرولیک هستند، می توانند از واحدهای از پیش ساخته شده انتخاب کنند یا طراحی سفارشی را از یک سازنده متخصص سفارش دهند.
در بالابر چرخ دار چند جزء اصلی وجود دارد که ساختار یک واحد بالابر چرخ دار را تشکیل می دهد. پایه در پایین بالابر یک پایه پایدار برای بالابر در طول عملیات ارائه می دهد. به طور معمول، یک تا سه سیلندر هیدرولیک، پایه های قیچی را برای حرکت عمودی به سمت بالا یا پایین تغذیه می کنند. منبع نیرو یا موتور انرژی لازم برای این فرآیند را فراهم می کند. یک پلت فرم در بالا به پایه های قیچی متصل می شود و بار را روی واحد حمل می کند. سکوی بالایی بالابر چرخ دار در حالی که از حالت استراحت به موقعیت بالا می رود به صورت افقی روی زمین باقی می ماند و اطمینان حاصل می کند که تجهیزات یا کارگران در آسانسور در هنگام حرکت بین ارتفاعات مختلف در سطح و متعادل باقی می مانند.