بالابر نفربر ثابت

بالابر نفربر ثابت، برای جابجایی افراد در خانه ها یا فروشگاه ها، حتی سالن های زیبایی، رستوران ها و بسیاری از مجموعه هایی که در داخل ساختمان تفاوت سطح بین طبقات و ارتفاعات دارد ولی امکان تعبیه و به کارگیری آسانسور وجود ندارد، کاربرد دارد. به طور کلی بالابر ثابت در چهار نوع بالابر هیدرولیکی، بالابر صنعتی، بالابر ثابت خانگی و بالابر ثابت فروشگاهی دسته بندی می شود. مکانیزم عملکرد بسیاری از این انواع یکسان است و تفاوت آن ها در کاربری آن ها و میزان بار یا محل استفاده از آن ها می باشد. مکانیزم ساخت بالابر نفربر به دو صورت هیدرولیکی و کششی می باشد که هر دو از ایمنی مطلوبی برخوردار هستند.

در بالابر نفربر ثابت از نوع هیدرولیکی معمولا یک چاهک دارد که در زمان جمع شدن، دستگاه درون آن قرار می گیرد و با زمین هم تراز می شود. در میان انواع بالابر هیدرولیکی ثابت، آن دسته که از مکانیزم قیچی در طراحی آن ها استفاده شده است، بالاترین ایمنی را نسبت به انواع دیگر دارند. مکانیزم عملکرد انواع هیدرولیکی بسیار متنوع بوده و بسته به نیاز و شرایط افراد متغیر و قابل تعیین می باشد.

دو مزیت بالابر نفربر ثابت این است که دارای مکانیزم ضد سقوط می باشد که ایمنی را به صورت مناسبی بالا می برد و دیگر آنکه نیاز به موتورخانه یا همان هوم لیفتینگ ندارد و بر اساس اشغال کردن کمترین جا در فضا، طراحی شده است. ابعادی که کابین بالابر نفربر ثابت دارد به نیاز و سلیقه خریدار، فضای در نظر گرفته شده در مکان برای آن و وزنی که می خواهد تحمل کند، بستگی دارد. ابعاد کابین بالابر نفربر ثابت به طور کلی تنوع زیادی در مرحله تولید و عرضه به بازار دارد.

امروزه به دلیل روند افزایش بیماری ها و مشکلات حرکتی یا دلایل شخصی دیگری، از بالابر نفربر ثابت در مکان های مختلف استفاده می گردد و خرید و تهیه آن از ضروریات آن مکان به حساب می آید. از آنجایی که این نوع به خصوص از بالابر برای انتقال و جابجا کردن انسان ها در نظر گرفته شده است، ایمنی در آن اهمیتی دو چندان نسبت به نوع باری دارد. قیمت بالابر نفربر ثابت به عوامل زیادی بستگی دارد که شامل این موارد می باشد: مکانیزم عملکرد این ابزار، مدل آن و برندی که بالابر نفربر ثابت را ارائه کرده است، جنس بدنه و نوع فولاد به کار رفته در آن، طراحی آن و تکنولوژی ساخت این محصول، سیستم های ایمنی کار گذاشته بر روی آن، قطعات مورد استفاده و حتی رنگ بالابر نفربر ثابت نیز در قیمت آن نقش دارد.

بالابر نفربر ثابت معمولا دارای یک اهرم پایین آورنده اضطراری دستی می باشد و سیستم قطع برق اضطراری و مکانیزم جلوگیری از سقوط نیز دارد. موتور به کار رفته در این سیستم ها بسیار قدرتمند هستند. تحمل وزن بالایی دارند و حتی توان جابجایی چند نفر را نیز دارند. در بسیاری از موارد هزینه نصب بالابر نفربر ثابت از هزینه نصب آسانسور مناسب تر می باشد و شرایط برای نصب بالابر نفربر ثابت محیا تر از آسانسور می باشد، برای همین ترجیح بسیاری از افراد بر تهیه این محصول در عوض آسانسور می باشد.

مواردی که باید مد نظر خریدار قرار بگیرد و در صورت نیاز با فروشنده مشورت شود، این موارد هستند: ابعاد و ظرفیت بالابر و نیاز خریدار، ارتفاعی که بالابر باید در ساختمان طی کند؛ فضایی که کابین می تواند اشغال کند و ساختمان و کنج مربوطه ظرفیت استفاده از آن را دارد؛ جنس بدنه و قطعات کابین بالابر نفربر ثابت، محل و موقعیتی که قرار است بالابر نفربر ثابت در آن نصب شود؛ نوع موتور به کار رفته در آن و قدرت و توان آن؛ تجهیزات و سیستم ایمنی به کار رفته در مجموعه.

ویژگی های بالابر نفربر ثابت به این صورت است که، سرعت پایین آمدن یا بالا رفتن این محصول قابل تنظیم می باشد. در صورتی که برق قطع شود دارای یک فرود اضطراری می باشد تا هیچ نگرانی برای خطر آفرین بودن آن وجود نداشته باشد. رنگ این محصول به این دلیل که در داخل ساختمان استفاده می شود و جلوی چشم است قابل سفارش بوده تا با دکوراسیون محیط تطبیق داده شود. بسیاری از این محصولات از لحاظ مصرف برق به صرفه می باشند و اتلاف انرژی پایینی دارند. در برخی موارد کابین دارای حفاظ هایی می باشد.

انواع بالابر نفربر ثابت را متناسب با فضاهای خود و کاربرد آن، از این مجموعه می توانیر تهیه نمایید. تعداد نفرات قابل جابجایی، ابعاد کابین، میزان سرعت، قدرت موتور، مکانیزم های ایمنی قابل بررسی و انتخاب می باشند. قیمت های محصولات این مجموعه نسبت به محصولات موجود در بازار بسیار مقرون به صرفه می باشد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر و خرید بالابر نفربر ثابت، با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید تا برای انتخاب و نصب و سایر موارد شما را راهنمایی کنند.