بالابر ستونی

بالابر ستونی

بالابر ستونی

بالابر ستونی برای صندلی های چرخدار و صندلی های برقی، دسترسی به ایوان های مرتفع، عرشه ها و سایر مناطق مرتفع را برای کاربردهای مسکونی و تجاری فراهم می کند. بالابر ستونی راه حل های حرکتی آسانسور مانند و حمل و نقل را به صورت عمودی به سطوح برجسته، مانند ایوان ها و عرشه ها ارائه می دهد. هنگامی که فضا محدود است یا فاصله عمودی بیشتر از چند متر است، بالابر ستونی جایگزین عالی برای رمپ است. بالابر ستونی مسکونی راه حل حرکتی آسانسور مانندی است که می تواند ویلچر، صندلی برقی، اسکوتر برقی یا سایر وسایل حرکتی را به صورت عمودی بین سطوح حمل کند. بالابر ستونی در ارتفاعات مختلف در دسترس است.

بالابر ستونی داخلی معمولاً در داخل خانه یا فروشگاه نصب می شود تا دسترسی کاربر را به سکوی مرتفعی که در آن فضای کافی برای رمپ وجود ندارد امکان پذیر کند. بالابر ستونی عمودی در فضای باز به عنوان آسانسورهای ایوان کار می کند. بالابر ستونی با طیف وسیعی از ویژگی ها و گزینه ها در دسترس هستند. بسته به چیدمان ناحیه ایوان یا عرشه که در آن آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد، ممکن است به یک بالابر پلت فرم با یک ورودی/خروجی، دو دهانه با زاویه ۹۰ درجه یا درگاه های عبور مستقیم نیاز داشته باشید.

پارسیان بالابر در طول مشاوره پیکربندی و همچنین اندازه هر کاربر و دستگاه های حرکتی آنها را ارزیابی می کند تا بهترین اندازه پلت فرم را تعیین کند. برخی از وسایل حرکتی شعاع چرخش بزرگتری نسبت به سایرین دارند و همچنین ممکن است بر اندازه و طرح بالابر ستونی شما تأثیر بگذارد.

تولیدات و مدل های مختلف بالابر ستونی دارای ظرفیت وزنی متفاوتی است که معمولاً متغیر است. این مهم است که در هنگام انتخاب واحد، نحوه استفاده از بالابر ستونی خود را در نظر بگیرید.

بالابر ستونی دارای باتری های پشتیبان استاندارد است تا اطمینان حاصل کنند که در صورت قطع برق برای مدتی کار می کند. بالابر ستونی همچنین دارای سنسورهای توقف خودکار در زیر سکوها است که در صورت شناسایی مانعی در زیر سکو، از کارکردن دستگاه جلوگیری می کند. پس از رفع انسداد، دستگاه عملکرد عادی خود را از سر می گیرد. سایر ویژگی های ایمنی مهم عبارتند از دکمه های خاموش شدن اضطراری، سنسورهای تعادل بار و تشخیص وزن. با پارسیان بالابر تماس بگیرید تا با یک متخصص صحبت کنید و دریابید که چگونه یک بالابر ستونی می تواند به شما کمک کند.