بالابر ویلچربر هیدرولیک

بالابر ویلچربر هیدرولیک

بالابر ویلچربر هیدرولیک

بالابر ویلچربر هیدرولیک ، بالابر برای جابجایی افراد و کالاها در مکان های مختلف مثل کارخانه ها ، فروشگاه ها ، تالار و هتل ها ، منازل ، آپارتمان ها و ساختمان ها به کار می رود و حمل و نقل و جابجایی را راحت و سریع می کند. بالابر انواع مختلفی دارد و در ابعاد مخلتف بر اساس  نیازهای مشتری تولید می شود. یکی از انواع بالابرها ، بالابر ویلچر است که به دو نوع بالابر ویلچر ثابت و متحرک دسته بندی می شوند. بعضی از این بالابر ویلچر اختصاصی برای خودرو طراحی شده اند و دسته دیگر برای این که بتوانند در محوطه جابجا بشوند.

بهترین مکانیزم برای بالابر ویلچر ، سیستم هیدرولیک می باشد که حرکت نرم دارد و می توان پاوریونیت را در قسمت های مختلف منزل قرار داد. بالابر ویلچربر هیدرولیک به خاطر سیستم هیدرولیک سروصدای کمی دارد و همین طور کم می لرزد و این مورد باعث می شود افراد وقتی از بالابر ویلچربر هیدرولیک استفاده می کنند اذیت نشوند. ضریب ایمنی بالابر ویلچربر هیدرولیک بالاست و به خاطر همین انتخاب مناسبی است. البته بالابرهای نوع دیگر هم اگر تجهیزات ایمنی روی آن ها نصب شود مشکلی از لحاظ امنیت نخواهند داشت.

 

بالابر ویلچربر هیدرولیک

بالابر ویلچربر هیدرولیک

 

انواع بالابر ویلچربر هیدرولیک به دو گروه جک در زیر آن ها و جک در کنارشان دسته بندی می شوند. مدل جک در کنار هیدرولیک امکان نصب شدن به صورت مستقیم و غیرمستقیم را دارند. مدل بالابر ویلچربر هیدرولیک جک در زیر نیاز به این دارد که در زیر بالابر یک حقره برای قرار دادن جک در زیر چاه بالابر ایجاد می شود. بالابر ویلچربر هیدرولیک به کاورباس تجهیز می شوند ، کاورباس در واقع یک پوشش آهنی است که برای پوشاندن ریل ها جک و قطعات مکانیکی به کار می رود. بالابر ویلچربر هیدرولیکی را می توان در ساختمان ها هم برای رفت و آمد افراد سالمند یا کم توان و هم برای افراد با کالسکه بچه استفاده کرد.

 

بالابر ویلچربر هیدرولیک

بالابر ویلچربر هیدرولیک

امکان راه اندازی بالابر ویلچربر هیدرولیکی با برق تکفاز وجود دارد و به همین دلیل به برق سه فاز نیازی نیست. سرویس و نگهداری این نوع بالابر راحت است و اگر لازم باشد امکان این وجود دارد که بالابر را از جایی به جای دیگر انتقال داد. قبل از سفارش بالابر ویلچربر هیدرولیکی بهتر است که کارشناس باتجربه محل نصب بالابر را بررسی کند و ابعاد درست و مناسب بالابر مشخص شده و بعد بالابر طبق نیاز مشتری تولید شود. برای دریافت مشاوره جهت خرید بالابر ویلچربر با ما تماس بگیرید.