بالابر فروشگاه

بالابر فروشگاه

بالابر فروشگاه

بالابر فروشگاه شرکت ما برای دسترسی آسان و مقرون به صرفه به سایر قسمت های فروشگاه طراحی و تولید شده اند. این بالابر فروشگاه معمولاً بدون نیاز به تغییرات گسترده فروشگاه قابل نصب است.

نیز این بالابرها به تنهایی دارای محفظه و یک قاب آلومینیومی اکسترود شده جذاب و پانل های ساخته شده از فولاد، پلکسی گلاس یا شیشه ایمنی است.

مواد سفارشی، رنگ ها و گرافیک نیز برای انتخاب شما در دسترس می باشد. بالابر فروشگاه به شکلی تولید شده است که وزن زیادی را برای جابه جایی اجناس و افراد مختلف تحمل کند. اکثر بالابر فروشگاه توسط موتورهای الکتریکی و با کمک وزنه تعادل از طریق سیستم کابل ها و قرقره ها به حرکت در می آیند.

بالابر فروشگاه با باز کردن راه دسترسی به طبقات دیگر فروشگاه ، بالابر فروشگاه نقش تعیین‌ کننده‌ ای در ایجاد امنیت و آرامش و راحتی کارکنان یک فروشگاه دارد.

که حتی موارد بیشتر از بالابر فروشگاه ویلچر را نیز حمل می کند. همگی برای غلبه بر موانع فیزیکی برای افراد دارای معلولیت طراحی شده اند.

آنها را می توان برای برنامه های دائمی یا قابل حمل نصب کرد. بالابرهای ما سواری نرم، بی صدا و کم فضا هستند. در صورت قطع برق، یک سیستم آپشن باتری یا کاهش اضطراری اختیاری وجود دارد تا آرامش کامل را فراهم کند.

انتقال اجناس با بالابر فروشگاهی

بالابر فروشگاه را می توان برای انتقال اجناس و کارتن های بزرگ فروشگاه در هنگام انتقال به انبار استفاده کرد. می توان برای مکان های داخلی یا خارجی و برای استفاده عمومی نیز آنها را نصب کرد.

ویژگی‌ها و گزینه‌های بالابر فروشگاه شامل سکوهای سطحی جادار، ورود و خروج آسان، اندازه ورودی، محفظه‌های پلکسی و چندین دستگاه ایمنی است. این بالابر فروشگاه همچنین عملکرد انعطاف پذیری را ارائه می دهد و راحتی را به فروشگاه شما خواهد آورد که ارزش و کارایی زیست محیطی آن برای سال های آینده روشن می شود.

آرامش و سرعت در محیط کار دو گزینه مهم می باشد که ما با نصب بالابر فروشگاه خود در مکان مورد نظر شما آن دو را به ارمغان می آوریم. به همین منظور ما برای شما پیشنهادی از بالابر فروشگاه ارائه خواهیم کرد که می تواند خواسته های شما را برآورده کند.

 

همچنین شما می توانید از بین رنگ ها، پوشش ها و لوازم جانبی متعددی انتخاب کنید تا بالابر فروشگاه خود را به بخشی جدایی ناپذیر از دکوراسیون فروشگاه خود تبدیل کنید و همزمان از محصول ما در جهت ایمنی حمل و نقل استفاده کنید.